Kontakt

Kalendář akcí

23. 1. 2019

StartupClub: Marketingový výzkum v praxi

JIC INMEC, Purkyňova


Přemýšlíte, že si založíte start-up? A máte v ruce data? Jak na praktický marketingový výzkum vám poví specialista v oboru Martin Souček. 

Dozvíte se, jak se přes plánování, realizaci a analýzu dat dostat až k samotnému vyhodnocení. Díky tomu budete mít relevantní informace, které potvrdí, nebo vyvrátí, zda váš business plán má šanci na úspěch. Nechte se zasvětit do kouzla kvalitativních i kvantitativních metod. Odhalte výhody a nevýhody pozorování, dotazování a experimentů. Přednáška však nebude pouze o výzkumu, ale také o HR a produktovému vývoji

Co se naučíte?

– Jak naplánovat průzkum.
– Jaké metody a techniky použít.
– Jak získat odpovědi.
– Jakým způsobem analyzovat získané odpovědi.
– Jak interpretovat výsledky analýzy a efektivně je použít.

Kdy a kde?

 23. ledna 2019 od 17:30 do 19:00 v JIC INMEC.

Další důležité informace

Na akci je nutné se registrovat na webu Jihomoravského inovačního centra. Vstup je zdarma a přijít může každý, koho zajímá marketingový výzkum.

Hlavní partner